Wirtualny spacer z modelem 3D – zwiększ rozpoznawalność swojego biznesu

Szukasz informacji o wnętrzach firmy w okularach od wirtualnej rzeczywistości? Dobrze trafiłeś!

Wnętrza 3D to świetna metoda na przedstawienie potencjalnym klientom naszej powierzchni usługowej, nieruchomości czy biura, z których mają zamiar korzystać. Dla sporej ilości klientów okazja do obejrzenia danego lokalu przed wyborem konkretnej oferty jest ogromnie ważna, a my udostępniając taki wirtualny spacer z modelem 3D, pomożemy im podjąć pomyślną dla nas decyzję. Ale czym są wirtualne spacery oraz wnętrza 3D? Jak można wykorzystać taką wizualizację w biznesie i dlaczego powinno się to robić? Więcej informacji na ten temat znajdziesz w dalszej części artykułu.

Do czego służy wirtualny spacer z wnętrzami 3D?

Wnętrza 3D to opracowany na podstawie sporej ilości fotografii model 3D danego budynku, który oglądany jest niczym “domek dla lalek”. W tego rodzaju modelu widoczny jest rozkład wszystkich wnętrz, a my mamy możliwość go zbliżać, przesuwać i skupiać się na wybranych pomieszczeniach. Model udostępnia się klientom w postaci interaktywnej, dzięki której mają oni dostęp do ogólnej bryły budynku oraz do wnętrz 3D. Niezależnie od opracowania samego modelu wnętrza 3D, możemy również zamówić interaktywną wersję ze spacerem wirtualnym. To wariant cieszący się dużą popularnością. Polega on na tym, że oprócz przeglądania wyłącznie modelu 3D wnętrza, np. siedziby przedsiębiorstwa bądź hotelu, jesteśmy w stanie przejść za jednym kliknięciem myszki do dowolnego pomieszczenia, a następnie przystąpić do jego oglądania od środka. Wirtualny spacer 3D daje możliwość też przemieszczać się do innych pomieszczeń tak samo jak w rzeczywistości.

Wirtualny spacer 3D w biznesie – gdzie je udostępnić?

Dzięki modelom 3D z wirtualnym spacerem jesteśmy w stanie dokładnie zademonstrować odbiorcom wybrany budynek i jego wnętrza. Tę metodę reklamy można użyć do prezentacji pracowni, hotelu czy restauracji, jak również po prostu pokazać rozległemu gronu zainteresowanych jak “od środka” wygląda nasze przedsiębiorstwo. Wnętrza 3D możemy także użyć, w trakcie sprzedaży domu, aby potencjalni nabywcy byli w stanie szczegółowo zapoznać się z nieruchomością.

Modele 3D wraz ze spacerem wirtualnym powinno się przygotować z kilku powodów. Główny z nich to sposobność umieszczania ich w wizytówce Google Moja Firma, na naszej stronie firmowej czy udostępnianie ich w innych przydatnych miejscach. Wirtualny spacer z modelem 3D daje także doskonałą możliwość zachęcenia klienta, aby skorzystał z naszych usług . Klienci, którzy poznają bliżej naszą firmę zaczną mieć do niej o wiele większym zaufaniem i odbiorą jako rzetelną markę. Jest to także wspaniała metoda na wyróżnienie się na tle konkurencji, bowiem aktualnie – pomimo szerokiej dostępności tej technologii – większość firm z niej nie korzysta. Model wnętrza 3D można uzyskać w prosty sposób — trzeba po prostu zlecić jego wykonanie wykwalifikowany fotografowi.

Dane teleadresowe:
Daniel Myhal
Rekomendowany Fotograf Google

Mob.: +48 510 750 291
E-mail: [email protected]