Pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach

Pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach - skieruj się tu po więcej szczegółów o tej usłudze

Pozycjonowanie stron to wiele prac mających na celu zwiększenie widoczności stron w organicznych (a więc w bezpłatnych) wynikach wyświetlanych w wyszukiwarce. Im wyżej strona wyświetla się w SERP, tym większy ruch w witrynie, co w rezultacie daje możliwość zwiększenia dochodów firmy. Kolejnym atutem tego działania jest budowa rozpoznawalności usługi, produktu bądź samej marki.

Google klasyfikuje każdą witrynę www w oparciu o prawie 200 różnorodnych czynników. Rezultat tej diagnozy warunkuje to, na którym miejscu strona ewentualnie jej podstrona wyświetli się internaucie w wynikach wyszukiwania na konkretną frazę. Za kluczowe czynniki rankingowe specjaliści ds. SEO uznają np. linkowanie (zewnętrzne oraz wewnętrzne), jakość contentu, jak również PageSpeed.

Wstukując w wyszukiwarkę Google jakąkolwiek frazę, internaucie zostanie przedstawiony wykaz stron, które algorytm ocenił jako najlepiej odpowiadające na wpisane zapytanie. Jakie strony wyświetlają się w rezultatach wyszukiwania na topowych pozycjach? Przede wszystkim te, których treść jest unikalna i odpowiednio nasycona właściwymi słowami kluczowymi. Na pozycje wpływ ma także prawidłowo zoptymalizowany kod HTML, prędkość ładowania się witryny (zarówno w wersji na komputer, jak i urządzeniach przenośnych), jak również różnorodność linków prowadzących do naszej witryny.

Pozycjonowanie sklepów i stron internetowych – powierz je zawodowcom z firmy SEO

Google cyklicznie modyfikuje algorytm, dlatego warto przekazać pozycjonowanie stron oraz sklepów www ekspertom. Odpowiednim wyborem będzie agencja SEO mająca wieloletnią praktykę w tym obszarze. W takich agencjach pracuje wielu ekspertów nie tylko od SEO, ale też programowania czy social mediów. Powierzając pozycjonowanie agencji zewnętrznej zaoszczędzone czas i środki można przeznaczyć na inne akcje marketingowe, które dodatkowo podniosą przychód firmy.

Do kogo adresowana jest oferta pozycjonowania stron oraz sklepów internetowych w Google?

Pozycjonowanie to w głównej mierze usługa skierowana do zarządców stron, których zadaniem jest dotarcie do klienta i sprzedaż usług bądź produktów przedsiębiorstwa. Prowadząc nawet niszowy biznes nieroztropnie jest w XXI w. nie założyć strony firmowej albo ją uruchomić, lecz nie dbać o jej pozycjonowanie. Konkurencja nie próżnuje w staraniach o pozyskanie nowych klientów. Według szacunków blisko 97% klientów szuka online informacji o lokalnych firmach, co klarownie wskazuje do jak obszernej grupy klientów można w ten sposób dotrzeć. A pojawienie się adresu sklepu bądź strony w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania bardzo zwiększa szansę, że konsument wybierze nasze usługi.

Dane teleadresowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]