Chcesz sprawdzić, komu zlecić pozycjonowanie stron www? Na co czekasz? Koniecznie sprawdź seo4.net/pozycjonowanie-stron/
Istnieją 3 kluczowe strategie pozycjonowania:
– pozycjonowanie lokalne,
– pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail),
– pozycjonowanie okresowe.
Pozycjonowanie Lokalne
W takim pozycjonowaniu istotne jest dodanie do frazy nazwy wybranej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym uwzględnia się przeważnie:
– państwo (przykładowo “uniwersytet Polska”)
– miasto (“gitarzysta Kraków”)
– dzielnicę (“sklep ogólnospożywczy Jeżyce”)
Pozycjonowanie lokalne świetnie zda egzamin w działaniach dla podmiotów lokalnych, które kierują swoje produkty tylko do osób rezydujących w tym samym regionie. Ta metoda pozycjonowania jest przydatna też wówczas, gdy przedsiębiorstwo ma mały budżet na promocję i nie może rywalizować na słowa kluczowe niezawierające dopasowania miejscowego, przykładowo zamiast “sklep sportowy”, to “sklep sportowy Kraków”.
Pozycjonowanie Long Tail, czyli na tzw. długi ogon
Kolejny rodzaj pozycjonowania to dobre i sprawdzone wyjście dla posiadaczy niewielkich środków na reklamę. Za sprawą właściwego dobrania fraz, nie tylko uda się wejść w niszę związaną z konkretna branżą, ale również stawki za reklamę w Google Ads ulegną sporej obniżce. Pozycjonowanie Long Tail oznacza także znacznie niższą konkurencję. Istotne jest również to, że coraz popularniejsza jest tendencja do wpisywania uściślonych zapytań w wyszukiwarkach.
Frazy pozycjonowania Long Tail to przykładowo:
– smartfon Samsung Galaxy A40 czerwony,
– buty sportowe puma Ignite Limitles białe sklep online,
– golarka Philips S1310/04 srebrna.
Pozycjonowanie na długi ogon jest niezmiernie istotne szczególnie dla sklepów online. Za sprawą tego rodzaju fraz, sklepy posiadające w swoim asortymencie nader obszerną ofertę produktów mogą się jeszcze skuteczniej pozycjonować w Google.
Pozycjonowanie okresowe
Pozycjonowanie okresowe pełni wyjątkową rolę przed cyklicznymi albo jednorazowymi wydarzeniami, takimi jak koncert znanego piosenkarza, Święto Pracy lub Dzień Dziecka. Ten typ pozycjonowania jest szczególnie efektywny, jeżeli popularna w danym okresie fraza zostanie odkryta i wykorzystana z odpowiednim wyprzedzeniem. Zazwyczaj pozycjonowanie okresowe stosowane jest w branży turystycznej oraz gastronomicznej. W większości wypadków trzeba rozpocząć je na 8-10 tygodni przed wybranym wydarzeniem, ażeby Google zdążyło na czas zaindeksować nową bądź uzupełnioną treść witryny.
Dane teleadresowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]