Czym wyróżnia się dobra agencja SEO? Sprawdź porady Google

Jak wybrać agencję SEO. Uzyskaj więcej informacji.

Gdy masz swój biznes i tworzysz dla niego stronę firmową, z pewnością z czasem rozmyślasz o tym, jakie działania podjąć, aby wyświetlała się ona pierwszej stronie rezultatów wyszukiwania. Wiadomo wszak, że współcześnie obecność w sieci jest jedną z podstaw sukcesu, ponieważ to właśnie tu szereg klientów pierwszy raz przeczyta o twojej działalności. Jak więc znaleźć rzetelną firmę SEO? Polecamy kierować się wskazówkami specjalistów, a najlepiej samego Google.

Jak zatrudnić dobrą firmę SEO? Google zamieściło o tym instruktaż

Nie można zaprzeczyć, że cała branża SEO, innymi słowy działań mających na celu optymalizację stron internetowych pod kątem wyszukiwarek, powstała i nieprzerwanie rozwija się zasadniczo tylko za dzięki Google. Mimo obecności licznych opcji, jak m.in. Baidu, DuckDuckGo lub Rambler, w dalszym ciągu najważniejsze są pozycje wypracowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy więc, kto stara się zaistnieć w internecie, musi powalczyć o swoją pozycję w top 3 w Google. W przypadku sektorów, w których konkurencja jest mocna, najczęściej jest to nierealne bez konsultacji z ekspertami z agencji SEO. Google postanowiło pomóc tym, dla których idea SEO jest czymś nowym, i zamieściło krótki kurs, jak znaleźć dobrą agencję SEO.

Czym zdaniem Google wyróżnia się solidna agencja SEO?

Pracownik Google z ponad dziesięcioletnim stażem punkt po punkcie tłumaczy, jak zatrudnić solidną agencję SEO, wymieniając wśród podstawowych cech między innymi:

  • rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od wnikliwego audytu strony,
  • umiejętność szacowania budżetu i czasu niezbędnego do zakończenia zakładanych działań,
  • udzielenie stronie wsparcia technicznego oraz prowadzenie działań nad poprawą jej użyteczności,
  • nieustanna kontrola kondycji strony oraz cykliczną analizę jej statystyk,
  • zagwarantowanie stronie opieki technicznej oraz praca nad podniesieniem jej użyteczności,
  • dbałość o ogólną widoczność strony internetowej, a nie tylko pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania na określone słowa kluczowe.

Przedstawicielka Google zaznacza również, iż rzetelna firma SEO w żadnym razie nie obieca znakomitych wyników z dnia na dzień, ponieważ optymalizacja strony www jest procesem długotrwałym, w wielu przypadkach dającym większe rezultaty przeważnie po kilku miesiącach pracy.