Gdy posiada się firmę, niezależnie czy jest się usługodawcą, producentem czy dystrybutorem, działania reklamowe winny być istotnym elementem kreowania rozpoznawalności marki. Spółki oraz duże przedsiębiorstwa stać na utworzenie i opłacanie swoich sekcji ds. reklamy, tymczasem niewielkie biznesy, które okazjonalnie decydują się na akcje promocyjne, przeważnie korzystają ze pomocy zewnętrznych agencji reklamowych.
Agencja reklamowa – grupa specjalistów pomoże Ci w promocji
Agencja marketingowa to zespół kreatywnych specjalistów z ogromnym doświadczeniem, mających wiele umiejętności z zakresu branży reklamowej. Dzięki współpracy z zawodowcami znakomicie orientującymi się zarówno w zakresie kampanii promocyjnych w sieci (kanały social media, animacje i filmy viralowe), tradycyjnej komunikacji medialnej, jak i grafiki użytkowej (również DTP), agencja marketingowa zapewnia klientom wszechstronną obsługę. Nowe firmy mogą zlecić stworzenie pełnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą znaku i szablonami akcydensów (koperty, wizytówki czy papier firmowy), a te które posiadają już swoje logo mają pewność, iż będzie ono poprawnie zastosowane w trakcie projektowania materiałów reklamowych – billboardów, stoisk targowych, plakatów czy folderów. Agencja reklamowa przygotuje również ciekawe, unikatowe teksty na stronę internetową zamawiającego, a także zaplanuje strategię interakcji z klientami poprzez modne portale, jak np. Twitter, Facebook i Instagram.
Kiedy należy zdecydować się na współpracę z agencją marketingowa?
Usługi świadczone przez agencje reklamowe adresowane są w głównej mierze do podmiotów, które nie mają własnego działu promocji. Nie znaczy to jednak, że to jedyny model kooperacji. Działanie agencji w wielu przypadkach polega na udzieleniu wsparcia istniejącemu już w firmie zespołowi zajmującemu się reklama i marketingiem. Przykładowo, jeśli nie ma on doświadczenia w organizacji targów, sympozjów czy spotkań z klientami wymagających zwykle drobiazgowego planowania, takie zadania można zlecić zewnętrznej agencji reklamowej. Może ona również posłużyć za narzędzie wspierające budowę kompetentnego oraz zgranego zespołu pracowników – wystarczy powierzyć jej zaplanowanie imprezy integracyjnej czy też przygotowanie programu kursów. Na rynku funkcjonują setki agencji reklamowych, trzeba jednak decydować się na współpracę z tymi, które zapewniają dostęp do jak największego zespołu doświadczonych specjalistów. Umożliwi to powierzenie wszelkich czynności reklamowych jednej agencji i tym samym łatwiejszy nadzór nad wizerunkiem marki oraz integralnością kampanii.
Dane teleadresowe:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]