agencja marketingowa, agencja reklamowa kraków

Agencja reklamowa – jak pomoże wypromować Twój biznes?

Gdy posiada się firmę, niezależnie czy jest się usługodawcą, producentem czy dystrybutorem, działania reklamowe winny być istotnym elementem kreowania rozpoznawalności marki. Spółki oraz duże przedsiębiorstwa stać na utworzenie i opłacanie swoich sekcji ds. reklamy, tymczasem niewielkie biznesy, które okazjonalnie decydują się na akcje promocyjne, przeważnie korzystają ze pomocy zewnętrznych agencji reklamowych.

Agencja reklamowa – grupa specjalistów pomoże Ci w promocji

Agencja marketingowa to zespół kreatywnych specjalistów z ogromnym doświadczeniem, mających wiele umiejętności z zakresu branży reklamowej. Dzięki współpracy z zawodowcami znakomicie orientującymi się zarówno w zakresie kampanii promocyjnych w sieci (kanały social media, animacje i filmy viralowe), tradycyjnej komunikacji medialnej, jak i grafiki użytkowej (również DTP), agencja marketingowa zapewnia klientom wszechstronną obsługę. Nowe firmy mogą zlecić stworzenie pełnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą znaku i szablonami akcydensów (koperty, wizytówki czy papier firmowy), a te które posiadają już swoje logo mają pewność, iż będzie ono poprawnie zastosowane w trakcie projektowania materiałów reklamowych – billboardów, stoisk targowych, plakatów czy folderów. Agencja reklamowa przygotuje również ciekawe, unikatowe teksty na stronę internetową zamawiającego, a także zaplanuje strategię interakcji z klientami poprzez modne portale, jak np. Twitter, Facebook i Instagram.

Kiedy należy zdecydować się na współpracę z agencją marketingowa?

Usługi świadczone przez agencje reklamowe adresowane są w głównej mierze do podmiotów, które nie mają własnego działu promocji. Nie znaczy to jednak, że to jedyny model kooperacji. Działanie agencji w wielu przypadkach polega na udzieleniu wsparcia istniejącemu już w firmie zespołowi zajmującemu się reklama i marketingiem. Przykładowo, jeśli nie ma on doświadczenia w organizacji targów, sympozjów czy spotkań z klientami wymagających zwykle drobiazgowego planowania, takie zadania można zlecić zewnętrznej agencji reklamowej. Może ona również posłużyć za narzędzie wspierające budowę kompetentnego oraz zgranego zespołu pracowników – wystarczy powierzyć jej zaplanowanie imprezy integracyjnej czy też przygotowanie programu kursów. Na rynku funkcjonują setki agencji reklamowych, trzeba jednak decydować się na współpracę z tymi, które zapewniają dostęp do jak największego zespołu doświadczonych specjalistów. Umożliwi to powierzenie wszelkich czynności reklamowych jednej agencji i tym samym łatwiejszy nadzór nad wizerunkiem marki oraz integralnością kampanii.

Dane teleadresowe:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]