Motorem napędowym e-commerce jest sprzedaż – to jasne. Sklepów internetowych powstaje coraz więcej, konkurencja rośnie. Chcesz sprzedawać? Musisz się wyróżnić. Dziś nauczę Cię, jak zrobić…
Więcej Rola designu w ecommerce – budowanie unikalnego charakteru marki sklepuStrony internetowe w sieci
Kompleksowa analiza stron internetowych – audyt SEO
Audyt – jak wskazuje internetowe wydanie Słownika Języka Polskiego PWN – oznacza ewaluację przedsiębiorstwa, firmy lub spółki pod kątem rozmaitych aspektów, np. finansowych i organizacyjnych,…
Więcej Kompleksowa analiza stron internetowych – audyt SEOLink building z wykorzystaniem PBN – linki kanoniczne i wizytówki NAP
Żeby konsument zauważył twoją działalność musisz nie tylko złożyć stronę firmową, ale również zadbać o jej pojawianie się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Do tego…
Więcej Link building z wykorzystaniem PBN – linki kanoniczne i wizytówki NAPPortal wiedzy o zdrowiu – traktuj go jako wskazówkę a nie podręcznik medyczny!
Sieć to miejsce, gdzie niezmiernie łatwo da się wyszperać informacje na każdy temat. Internauci mają głównie słabość do odpytywania Google o tematy zdrowotne, często wręcz…
Więcej Portal wiedzy o zdrowiu – traktuj go jako wskazówkę a nie podręcznik medyczny!Czy optymalizacja stron jest skuteczna?
Wydałeś fortunę na nową witrynę internetową, a ona nie zachęca nowych kontrahentów? Jest doskonale zaprojektowana i wyposażona w nowoczesne rozwiązania, jednak klientów wcale nie przybywa?…
Więcej Czy optymalizacja stron jest skuteczna?Rozważasz urlop na południu Polski? Sprawdź online, które atrakcje w Małopolsce warto zobaczyć
Mimo, że małopolskie jest jednym z mniejszych polskich województw, ma ono sporo do zaoferowania zarówno odwiedzającym z innych regionów kraju, jak i zza granicy. Dzieje…
Więcej Rozważasz urlop na południu Polski? Sprawdź online, które atrakcje w Małopolsce warto zobaczyćRich content. Co to jest i dlaczego warto wdrożyć go w sklepie internetowym
Rich content, czyli bogata treść, to rozbudowane opisy produktowe, które zawierają nie tylko tekst, ale też zdjęcia, infografiki i animacje. Sprawdź, dlaczego warto stosować rich…
Więcej Rich content. Co to jest i dlaczego warto wdrożyć go w sklepie internetowymBłędy i ostrzeżenia w Google Search Console
Google Search Console to bezpłatne narzędzie, które jest wyjątkowo pomocne w diagnozowaniu problemów związanych z indeksacją stron. Przy jego użyciu możemy sprawdzić zarówno podstrony, które…
Więcej Błędy i ostrzeżenia w Google Search ConsoleBłąd 404 – czym jest, jak go naprawić i jak znaleźć strony, które go zwracają?
Przeglądając różne strony internetowe możemy natknąć się na takie, które zwracają błąd 404 – strony nie znaleziono. Co się kryje pod tym pojęciem, jak naprawić…
Więcej Błąd 404 – czym jest, jak go naprawić i jak znaleźć strony, które go zwracają?Czym wyróżnia się dobra agencja SEO? Sprawdź porady Google
Gdy masz swój biznes i tworzysz dla niego stronę firmową, z pewnością z czasem rozmyślasz o tym, jakie działania podjąć, aby wyświetlała się ona pierwszej…
Więcej Czym wyróżnia się dobra agencja SEO? Sprawdź porady Google